December 31, 2009

yirmion2010yirmion2010

2009 bitti.




(via moztopha)




2010 geldi.







Adına 2010 denilen günler topluluğunda;


Herkesin,
Nereden geldim?
Nereye gidiyorum?
sorularına vicdani doygunluk veren cevaplar bulabilmesini diliyorum.



Herkesin,
Kendini bulmasını,
Kendini tanımasını diliyorum.



Kendimizi bulup, layıkıyla kendimizi tanırsak; hep dillerde olan o güzel dilekler zaten gelip bizi bulur.



sevgilerimle...




Bugün doğum günü olan Muhsin Yazıcıoğlu'nu da rahmetle anıyorum.

3 comments:

  1. BÜTÜN İSTEKLERİNİN GERÇEKLEŞMESİ DİLEĞİ İLE.TEŞEKKÜRLER SEVGİLER

    ReplyDelete
  2. pek bir manidar olmuş...üzerime alındım:)
    mutlu yıllar..

    ReplyDelete
  3. orgucuoyuncakcınine; Sağolun =))

    nohut oda; Olumsuz anlamda bir üzerinize alınmaysa estağfurullah ;)
    Yazıma 2000'li yıllara girdiğimiz günleri anarak başlamıştım, ardından internet yoluyla, aramalarla, gönderilen mesajlarla bir sürü güzel dilek gelince, bütün güzel dilekleri 3-5 cümlede toplayayım diye yazımı değiştirdim. Belirtmeliyim ki; "dillerde olan o güzel dilekler" derken sizin güzel ve rengarenk dilekleriniz de gözümün önüne gelmedi değil :)

    ReplyDelete