January 11, 2010

star gazetesi VE pringles



İlk çıktığı gün olmasının şerefine pringles veriyordu bu gazete.
Okula giderken; servise her binenin elinde kutu kutu pringles vardı.
Okula gidene kadar neredeyse bütün kutuları bitirmiştik.
Çılgınlar gibi yedik.
Kahvaltı üzerine hepsini nasıl yedik bilmiyorum; ama feci eğlenmiştik.
Havada pringles kutularının uçuştuğunu hatırlıyorum.
Hem güldük hem yedik, hem güldük hem yedik.
Bundan sonra böyle ses getiren bir promosyon oldu mu bilmiyorum.
Güzeldi.

4 comments:

  1. bende bilmiyorum ama suan acaip canim cektiiiiii

    ReplyDelete
  2. ben hiç cips sevmem hiçbirini hemde..

    aslından ben çıtır çıtır olan hiçbirşeyi sevmem,sigara böreği,cipsler,çok kızarmış patates...
    ne cinsim dimi:)

    ReplyDelete
  3. @ayci 1,5 yıla yakın olmuştur herhalde yemeyeli. :) Canım çekmiyor eskisi kadar.

    @bilog Müzik seti hadisesinden uzak kalmışım ((: Sen söyleyince bile hatırımda canlanmadı.

    Satılmaz mı, satılıyor da; her markette değil (:

    @nohut oda "Çıtır çıtır şeyler"i sevmeyen biriyle ilk defa karşılaşıyorum, Çok ilginç :)) Sigara böreği yenmez mi yahu ;)

    ReplyDelete
  4. yerimde annem benim için az pişirir:)

    ReplyDelete