August 30, 2010

ördek!







3,5 yaş zekasıyla devlete kapak atılır:


-Ühühühüh Annee Hüseyin Avni bana ördek dediii!
-Sen benim milletvekili oğluma nasıl ördek dersin??



30 Ağustos Zafer Bayram törenlerinde, Aydın Valisi Hüseyin Avni Coş ile CHP Aydın Milletvekili Fatih Atay arasında tartışma yaşanmış.


En komiğime giden de CHP'li vekilin ısrarla valiye "Sen bir milletvekiline nasıl ördek dersin?" demesi. Sonraki yaptığı açıklamada da;

“Bugün burada, törende bir olay yaşandı. Olayda daha önce Aydın Valisinin yapmış olduğu uygulamalar nedeniyle bir basın toplantısı yaparak kendisini eleştirmiştim. Kendisi bana verdiği cevapta, sizin de kameralarınızla çektiğiniz açıklamalarında, bana 'ördek' demişti. Kendisine de bu açıklamadan sonra yaptığım yazılı açıklamada da bir milletvekiline 'ördek' demenin ne demek olduğunu, ilk karşılaşmamızda bunun hesabını soracağımı beyan etmiştim. Bugün de ilk karşılaşmamız oldu” diye konuşmuş.


Ördek komikliği bir yana, dikkatimi çeken; beyefendinin valiye;

"Sen nasıl bana ördek dersin?" demeyip
"Sen nasıl bir milletvekiline ördek dersin?" demesi.


Anlaşılan birileri milletvekili olduktan sonra benliklerini çıkarıp bir yere asıyorlar ve milletvekilliğini ölesiye benimsiyorlar..



yazık bize!

No comments:

Post a Comment