June 22, 2010

valizvalizvalizvalizvaliz



Küçük yaşlardan itibaren (ki aslında 12+ çok da küçük sayılmayabilir) sık sık yolculuk yapan biri olarak, ister istemez bir süre sonra kendi valizimi kendim hazırlamaya alıştım.
Hatta bu yolculuklar çoğunlukla 15-20 günde bir olmaya başlayınca, valiz hazırlama konusunda profesyonelleştim ve çok fazla hızlandım diyebilirim. Öyle ki; yılların valiz yerleştirme ustası annem bile; zaman zaman beni yanına çağırıp, "Şunları sığdıramadım, bir de sen baksana." diyerek yardımımı isterdi.



Lakin son 1-2 yıldır yolculuk tarihlerimin arası açılmaya başladı. Ve yolculuklar da, 2-3 gün, olmadı 4 gün olduğundan, uzun süreli kalmak için valiz hazırlama yeteneğim körelmiş. Perşembe sabahı 2 aylık(şimdilik) bir yolculuğa çıkacağım. Fakat valiz hazırlama konusunda 1 hafta önceden inceden bir stres başladı. Kendime de çaktırmamaya çalışmışım stresi ama şu anda iyice arttı diyebilirim.
photo








Birazcık yazayım, kafamı dağıtayım dedim. Ama kafamı dağıtmak için seçtiğim konunun, kafamı dağıtmayı isteme sebebim olduğunu işte tam da bu cümleleri yazarken farkettim :)) Madem kafamı dağıtamıyorum, bari gidip işimi bitireyim de; konuyu tamamen kafamdan çıkarayım.











No comments:

Post a Comment