June 20, 2010

Babalar Günü




Bugün 1-2 gün içinde almam gereken bazı şeyler için önce Cepa sonra da Ankamall'deydim. Cepa'ya vardığımda farkettim; bugünün hem pazar, hem de babalar günü olduğunu. "Eyvaaah" dedim, nasıl da kalabalıktır şimdi. Neyse madem bugün burada olmak zorundayım kalabalığın keyfini çıkarayım dedim.


Herkes ailecek gelmiş; anneler, babalar, çocuklar, hamile anneler, babalığın heyecanını tatmak üzere olan babalar. Kalabalık beni rahatsız etmesin diye, etrafımdaki hareketliliği tebessüm ederek gözlemledim.



Babalar günü ya, oraya ailecek gelenlerin amacı, günün anlam ve önemine binaen mutlu vakit geçirebilmek. Ama gördüğüm orta yaşa yakın ve orta yaş üstü 10 babadan 8'i gergin ve düşünceliydi :)) Anneler ve çocuklar çok alışveriş yapmışlar. Cepa'da girdiğim bir mağazada 2 ayakkabı deneyene kadar, içeriye giren 3 aile de tartışarak mağazadan çıktılar. Tartışmaların genel sebebi; babaların "Ne gerek var şimdi onu almaya" demesi, annelerin "Sadece bakıyorum, almıycam tamam mıııı, almıycam!" diye karşılık vermesi ve çocukların durumu yumuşatmaya yönelik sevimli çabaları. O kadar çok gördüm ki bu manzarayı, şu sonucu çıkardım;


bazı babalara verilebilecek en güzel hediye; hediye almayıp babayı masrafa sokmamak. ((: Çok strese girmişlerdi, öyle böyle değil :)

No comments:

Post a Comment