November 01, 2009

Yıllar Önceydi







Neden herkes Mersin'e giderken, tersine gitmeyi, ya da Mersin'e gidenleri uzaktan izlemeyi tercih eden bendenizin de artık bir blog sayfası var? "Artık benim de bir blog sayfam olmalı mı?" sorusu uzun zamandır aklımdaydı. Kelimeler, cümleler zihnimde dans ettikçe; kâh not alırım, kâh sonra yazarım deyip unuturum.

Yazdıklarımı toplasam ne şiir kitabı olur, ne roman, ne hikaye ne de yaşanmışlıkların tecrübe adı altında paylaşıldığı kişisel gelişim kitabı. Hepsinden bir tutam alıp kitap haline getirsem; ortaya çıkacak kitap çikolata soslu, böğürtlen aromalı, balzemik sosuyla harmanlanmış, patates püresiyle ikram edilen, üzerine nane yaprakları serpiştirilmiş meyve salatası kıvamında olur herhalde. Bu yüzden tatları birbirine karıştırma stresinden uzak, bazen kısa bazen uzun yazayım dedim aklıma gelenleri.


Hoşgelmişimdir umarım

=))



[ vira bismillah ]

3 comments:

  1. Ne iyi etmissin, hosgeldin sefalar getirdin arkadasim :)

    ReplyDelete
  2. Ben sizi bugün şefettim, sevdim. Siz devam edin yazmaya, ben de sizi okumaya devam edeyim tamam mı :)

    ReplyDelete
  3. Esmalaleciğim gecikmeli de olsa çok teşekkür ederim, farklı bloglarda olsak da ;)

    kirazzade ; Size de teşekkür ederim.
    Genelde bir bloğu beğenmişsem ve keşfetmek için biraz geç kalmışsam, ilk yazılarına kadar atlaya atlaya da olsa okumaktan sıkılmam.
    Yorumunuzu ilk postuma atmış olmanız ayrıca sevindirdi.
    Yazmaya üşendiğim yazımı yazmaya başlıyorum güzel yorumunuzun ardından :)

    ReplyDelete