November 27, 2009

Kutlu olsun


Bugün abimin doğum günü.




Eski fotoğraflara baktım az biraz. Abimin doğum günü fotoğrafları çifter çifter. Doğum günü pastasındaki mumları üflerken bir benim fotoğrafım var, bir de abimin. Önce ben üflerdim pastadaki mumları, sonra O üflerdi. Hiç "hayır" demezdi, "niye" demezdi. O üflerken ben içeri tüyerdim, çalışma masasının üzerine tırmanıp, dolaptaki hediyelerini açardım. Sonra özenle geri kapatırdım paketleri; beş-altı yaşlarındaki bir çocuğun acemiliğiyle. Böyle bir kardeştim küçükken (zaman zaman "hakkını aşan"). Bazen düşünürüm; acaba benden beş yaş küçük bir kardeşim olsa da bunu bana yapsa tepkim ne olurdu. Çok sinirlenirdim, kötü şeyler olurdu. Sonra bakarım; bunu yaptığım için benim başıma hiç kötü şeyler gelmemiş, abim bana hiç kızmamış. O zaman nasılsa şimdi de aynı. Tam da "abi" gibi, "abim" gibi... İşte öyle bir abi benim ki, öyle süper bir abi :))



Ve bugün O'nun doğum günü.









on this special day
i just want to say
happy birthday
for my unique brother








İyi ki doğmuşsun abiciğim, iyi ki benden önce doğmuşsun da benim abim olmuşsun!


Hep beraber nice yıllara...

2 comments:

  1. Abinin dogumgünü kutlu olsun, nice güzel yillara:)
    Bu arada abinle iliskileriniz cok güzelmis, benim abimle iliskim biraz cekismeliydi, hep beni kiskandirirdi :D Balkondan bile atti beni 1. kattan :D

    ReplyDelete
  2. Teşşekür ederim =))
    Çekişmesiz abi-kız kardeş ilişkisi düşünemiyorum,o olmazsa olmaz :))
    Neyse ki insaflı davranarak "1." kattan atmış :))

    ReplyDelete