October 11, 2010

Turk mu acaba?

photo



Salonda sakin kafayla otururken, uzun suredir bosladigim bloguma bir gireyim, kaydedip de gondermedigim postlari duzenleyip gondereyim diyorum once. Sonra yine karar veremeyip vazgeciyorum. Madem yazasim yok, o zaman yazilanlari okuyayim diyorum.


Bloglari okumaya baslamisken, disaridan bir cocugun futursuzca ve anlamsizca atilan cigliklari gelmeye basladi. Ha bitti ha bitecek diye beklememe ragmen yaklasik yarim saat surdu. Icimden;


"Geldigimden beri bu sitede boyle bagiran cocuk gormemistim, hayret" diye gecirirken(ki baya uzun surdu), annem diger odadan;



"Sanirim disarida bir Turk var" dedi.



Icimden;


"Yok yok degildir, hayir caniiiim Turklerin de adi cikmis, hemen oyle dusunmeyeyim. Baska bir ulkenin vatandasidir" diyerek gittim iceriye, bir umut. Pencereden bakmamla beraber annesi cocuguna dogru bir hamle yapti.



"Gel bakayim buraya, burnun mu akiyor senin. Kizim yuzume bak bakiyim."



Suratimda anlamli bir tebessum esliginde anneme dondum;


"Evet annecim, Turkmus."






Amerika'dan bildirdim.

No comments:

Post a Comment